Про особливості оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання
Організація інклюзивного навчання в закладах освіти Кілійської міської ради в умовах дії правового режиму воєнного стану
Вимоги та обов’язки асистента вчителя/дитини та логопеда – юридичне розʼяснення
До уваги батьків!!! Як пройти комплексну оцінку розвитку дитини в інклюзивно-ресурсному центрі?
Пам’ятка для батьків про інклюзію: на що мають право та як подати документи на навчання
Брошура «Набута інвалідність дитини. Поради батькам і фахівцям»
Нормативно-правова база:
Заклади дошкільної освіти
ЗАКОН УКРАЇНИ про дошкільну освіту
ПОЛОЖЕННЯ про заклад дошкільної освіти
ПОРЯДОК організації інклюзивного навчання у закладах дошкільної освіти
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ про організацію освітнього процесу дітей з ООП у 2022/2023 навчальному році
Заклади загальної середньої освіти
ЗАКОН УКРАЇНИ “Про повну загальну середню освіту”
ПОРЯДОК організації інклюзивного навчання у закладах загальної середньої освіти
ПОЛОЖЕННЯ про індивідуальну форму здобуття повної загальної середньої освіти
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ для закладів загальної середньої освіти щодо визначення освітніх труднощів І рівня підтримки в освітньому процесі закладів загальної середньої освіти
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ про організацію освітнього процесу дітей з ООП у 2022/2023 навчальному році
ПОЛОЖЕННЯ про дистанційну форму здобуття повної загальної середньої освіти
Соціальні послуги та фінансування
ЗАКОН УКРАЇНИ про соціальні послуги
ДЕРЖАВНИЙ СТАНДАРТ соціальної послуги супроводу під час інклюзивного навчання
ЛИСТ МОН щодо асистента учня (дитини) у закладах освіти
Стаття 103-3. Субвенція на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами
Позашкільна освіта
ЗАКОН УКРАЇНИ про позашкільну освіту
Інклюзивно-ресурсні центри
ПОЛОЖЕННЯ про інклюзивно-ресурсний центр
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ про організацію освітнього процесу дітей з ООП у 2022/2023 навчальному році
2020/2021 навчальний рік
2019/2020 навчальний рік
Розділ “Освіта осіб з особливими потребами” на офіційному вебсайті ІМЗО
МОН підготувало серію відео щодо інклюзивної освіти
Що кажуть в МОН: Якою буде інклюзія у 2019/2020 навчальному році?
У МОН розробили стратегію розвитку інклюзивної освіти
Грунтовні матеріали по інклюзії (Legal framework of inclusive)
Зміст:
Ua Організаційно-методичні засади діяльності інклюзивно-ресурсних центрів |
Ua Толерантність – це повага права іншого бути таким, яким він є |
Ua Діти з порушеннями зору |
Ua Діти із затримкою психофізичного розвитку |
Ua Як розповісти про аутизм у класі |
Ua Діти з порушеннями мовлення |
Ua Діти з порушеннями опорно-рухової системи |
Ua Рекомендації педагогам по роботі з особливими дітьми |
Ua Дитина із порушеннями інтелекту |
Ua Діти із порушеннями слуху |
Ua Відмінності в навчанні |
Ua Диференційоване викладання в інклюзивному класі |
Ua Інклюзивний підхід до побудови навчального процесу |
Ua Концепція множинного інтелекту |
Ua Методичні рекомендації щодо організації навчально-виховного процесу для дітей з особливими потребами |
Ua Онлайнові сервіси для диференціації в інклюзивних класах |
Ua Плануємо диференційоване викладання частина 1 |
Ua Плануємо диференційоване викладання частина 2 |
Ua Плануємо диференційоване викладання частина 3 |
Ua Плануємо диференційоване викладання частина 4 |
Ua Диференційоване викладання план |
Ua Пристосування класного середовища |
Ua Путівник для педагогів |
Ua Сайти для людей з обмеженими можливостями |
Ua Урок 1 |
Ua Урок 2 |
Ua Інклюзивна освіта. Підтримка розмаїття у класі |
Ua Методичні рекомендації щодо організації навчально-виховного процесу для дітей з особливими потребами |
Ua Навчально -методичний посібник “Основи інклюзивної освіти” |
Ua Диференційований підхід до навчання |
Ua Соціальні засади диференціації навчання старшокласників |
Ua Спільне викладання в інклюзивному класі |
Ua Комп’ютерні технології для учнів з особливими освітніми потребами |
Ua Оцінювання в моєму класі |
Ua Формувальне оцінювання |
Ua Ігри на знайомства |
Ua Ранкові зустрічі |
Ua Таблиця обов’язків вчителя та асистента вчителя |
Ua Фізкультхвилинки |
Ua Банк даних дітей з ООП |
Ua Досягнення учнів |
Ua Законодавче та нормативно-правове регулювання інклюзивної освіти в Україні |
Ua Комплектування інклюзивних класів |
Ua Методичні поради щодо підготовки проектів |
Ua Нормативно-правова база у сфері освіти дітей з особливими освітніми потребами |
Ua Програма iндивiдуальних корекцiйно-розвивальних занять |
Ua Результати реабілітаційної роботи у школярів з вадами розвитку нервової системи |
Ua Список дітей з ООП |
Ua Супровід учнів з ООП |
UaТеми батьківських зборів з питань інклюзивної практики |
Ua Індекс інклюзії: загальноосвітній навчальний заклад |
Ua Організаційно-методичні засади забезпечення навчально-виховного процесу |
Ua Організація інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах |
Ua Посадові обов’язки асистента вчителя |
Ua Ключові тези орієнтовних вимог до оцінювання 1-4 класів |
Ua Бланк ІПР.pdf |
Ua Типовий навчальний план для дітей з порушеннями опорно-рухового апарату |
Ua Типовий навчальний план для дітей з тяжкими порушеннями мовлення |
Ua Типовий навчальний план для дітей із затримкою психічного розвитку |
Ua Типовий навчальний план для розумово відсталих дітей |
Ua Типовий навчальний план для дітей із складними вадами розвитку |
Ua Індивідуальна програма розвитку |
Ua Орієнтовні вимоги до оцінювання |
Ua Типовий навчальний план початкової школи з українською мовою навчання |
Ua Путівник для батьків |
Ua Інклюзивна освіта від “А” до “Я”. Порадник для педагогів і батьків |
Розділ “ІНКЛЮЗИВНЕ НАВЧАННЯ” на сайті МОН України
2017/2018 навчальний рікНаказ МОН від 21.06.2018 року № 668 “Про затвердження типової освітньої програми спеціальних закладів загальної середньої освіти III ступеня для дітей з особливими освітніми потребами”
Якою буде команда супроводу дітей з особливими освітніми потребами у школах та дитсадках (ПОЛОЖЕННЯ)
ІНКЛЮЗИВНА ОСВІТА: ЯК РОЗПОВІСТИ ДИТИНІ ПРО «ОСОБЛИВИХ» ОДНОКЛАСНИКІВ
Несколько тезисов об #инклюзия в Финляндии по мотивам незабвенных #ЕдМандри. (відео)
Вебінари для педагогів закладів освіти, що реалізують інклюзивну модель навчання
Про внесення змін до Порядку організації інклюзивного навчання”
1. Організація навчання учнів з особливими освітніми потребами у загальноосвітніх навчальних закладах
Посилання на сайт МОН
2. Дошкільна освіта дітей з особливими освітніми потребами. Методичні рекомендації МОН
Посилання для скачування з нашого сайту
3. Дошкільна освіта дітей з особливими освітніми потребами. Поради батькам та педагогам МОН
Посилання для скачування з нашого сайту
4. Дошкільна освіта дітей з особливими освітніми потребами. Програми розвитку дітей з особливими освітніми потребами МОН
Посилання для скачування з нашого сайту
5. Нормативно-законодавча база організації інклюзивного (інтегрованого) навчання дітей з особливими освітніми потребами (список)
Посилання для скачування з нашого сайту
6. Нормативно-законодавча база організації інклюзивного (інтегрованого) навчання дітей з особливими освітніми потребами (документи частина 1 – електронний варіант документів)
Посилання для скачування з нашого сайту
7. Нормативно-законодавча база організації інклюзивного (інтегрованого) навчання дітей з особливими освітніми потребами (документи частина 2 – електронний варіант документів)
Посилання для скачування з нашого сайту
2016/2017 навчальний рік
1. Наказ МОН України від 12.05.2016 № 494 «Про видання навчальної літератури для дітей з особливими освітніми потребами у 2016 році» Посилання для скачування
2. Про Перелік навчальних програм, підручників та навчально-методичних посібників, рекомендованих Міністерством освіти і науки України для використання в загальноосвітніх навчальних закладах для навчання дітей з особливими освітніми потребами (за нозологіями) у 2016/2017 навчальному році Посилання для скачування
3. Лист МОН від 12.07.2016 № 1/9-364 «Про організаційно-методичні засади забезпечення навчально-виховного процесу для учнів з особливими освітніми потребами загальноосвітніх навчальних закладів у 2016/2017 навчальному році» Посилання для скачування
4. Лист МОН України від 13.08.2014 р № 1/9-413 “Про організацію навчально-виховного процесу учнів з розумовою відсталістю та затримкою психічного розвитку” Посилання для скачування
5. Додаток до листа МОН України від від 12.07.2016 №1/9-364. Для ознайомлення і використання в роботі (сканер) Посилання на скачування сканера
6. Робочий навчальний план для 9 класу з навчанням російською мовою на 2016/2017 н.р. (індивідуальна форма навчання) – зразок Посилання
7. Наказ МОН України від 12.01.2016 р. № 8 із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства освіти і науки № 624 від 06.06.2016 “Про затвердження Положення про індивідуальну форму навчання в загальноосвітніх навчальних закладах” Посилання
9. А Л Г О Р И Т М роботи щодо організації навчання учнів за індивідуальною формою
11. Розумова відсталість (роз’яснення)
12.Наказ МОЗ України від 12.01.2009 року № 4 Про направлення дітей на санаторно-курортне лікування в санаторно-курортні заклади (крім туберкульозного профілю)
13. Багатоосьова класифікація психічних розладів у дитячому І підлітковому віці на основі Міжнародної класифікації хвороб МКХ-10
16. Індивідуальний підхід до учнів в умовах інклюзивної освіти (сканер)