Інклюзивні класи/групи

Кількість здобувачів освіти з особливими освітніми потребами, що навчаються в інклюзивних класах закладів загальної середньої освіти та за індивідуальною формою (педагогічний патронаж, сімейна форма, екстернат) Кілійської міської територіальної громади Ізмаїльського району Одеської області станом на 03.06.2022

Про організацію освітнього процесу дітей з особливими освітніми потребами у 2022/2023 навчальному році

Про організацію роботи команди психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладах дошкільної освіти та закладах загальної середньої освіти Кілійської міської ради у 2022-2023 навчальному році

Лист Відділу освіти та молодіжної політики Кілійської міської ради від 17 лютого 2022 року №312 щодо змін у нормативних документах, що визначають питання реалізації та забезпечення  права на освіту осіб з особливими освітніми потребами 

Нормативно-правова база:

Заклади дошкільної освіти

ЗАКОН УКРАЇНИ “Про освіту” 

ЗАКОН УКРАЇНИ про дошкільну освіту

ПОЛОЖЕННЯ про заклад дошкільної освіти

ПОРЯДОК організації інклюзивного навчання у закладах дошкільної освіти

ПРИМІРНЕ ПОЛОЖЕННЯ про команду психолого-педагогічного супроводу дитини з ООП в закладі загальної середньої освіти та дошкільної освіти

МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ про організацію освітнього процесу дітей з ООП у 2022/2023 навчальному році 

МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ про окремі питання діяльності закладів дошкільної освіти у 2022/2023 навчальному році

ПРО ВИЗНАЧЕННЯ РІВНЯ ПІДТРИМКИ у дітей з особливими освітніми потребами, які здобувають дошкільну освіту в інклюзивних групах

ПОРЯДОК забезпечення допоміжними засобами для навчання осіб з особливими освітніми потребами у закладах освіти

ТИПОВИЙ перелік допоміжних засобів для навчання (спеціальних засобів корекції психофізичного розвитку) осіб з особливими освітніми потребами, які навчаються в закладах освіти

Заклади загальної середньої освіти

ЗАКОН УКРАЇНИ “Про освіту” 

ЗАКОН УКРАЇНИ “Про повну загальну середню освіту” 

ЗАКОН УКРАЇНИ про внесення змін до деяких законів України про освіту щодо організації інклюзивного навчання

ПОРЯДОК організації інклюзивного навчання у закладах загальної середньої освіти

ПОЛОЖЕННЯ про індивідуальну форму здобуття повної загальної середньої освіти

ПРИМІРНЕ ПОЛОЖЕННЯ про команду психолого-педагогічного супроводу дитини з ООП в закладі загальної середньої освіти та дошкільної освіти

МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ  для закладів загальної середньої освіти щодо визначення освітніх труднощів І рівня підтримки в освітньому процесі закладів загальної середньої освіти 

https://mon.gov.ua/…/31/Lyst.MON-1-23101-21.29.12.2021.pdf

https://mon.gov.ua/…/Metod.rekom.dlya.ZZSO.inkl.31.12.pdf

МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ про організацію освітнього процесу дітей з ООП у 2022/2023 навчальному році 

ПОРЯДОК забезпечення допоміжними засобами для навчання осіб з особливими освітніми потребами у закладах освіти

ТИПОВИЙ перелік допоміжних засобів для навчання (спеціальних засобів корекції психофізичного розвитку) осіб з особливими освітніми потребами, які навчаються в закладах освіти

ПОРЯДОК зарахування, відрахування та переведення учнів до державних та комунальних закладів освіти для здобуття повної загальної середньої освіти

ПОЛОЖЕННЯ про дистанційну форму здобуття повної загальної середньої освіти

Соціальні послуги та фінансування

ЗАКОН УКРАЇНИ про соціальні послуги

ДЕРЖАВНИЙ СТАНДАРТ соціальної послуги супроводу під час інклюзивного навчання

УМОВИ допуску асистента учня (дитини) до освітнього процесу для виконання його функцій та вимоги до нього

ЛИСТ МОН щодо асистента учня (дитини) у закладах освіти

Стаття 103-3. Субвенція на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами

ПОРЯДОК ТА УМОВИ надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами

Позашкільна освіта

ЗАКОН УКРАЇНИ про позашкільну освіту

ПОРЯДОК забезпечення допоміжними засобами для навчання осіб з особливими освітніми потребами у закладах освіти

Інклюзивно-ресурсні центри

ПОЛОЖЕННЯ про інклюзивно-ресурсний центр

МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ для інклюзивно-ресурсних центрів щодо визначення категорій (типології) освітніх труднощів у осіб з ООП та рівнів підтримки в освітньому процесі 

МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ про організацію освітнього процесу дітей з ООП у 2022/2023 навчальному році 

Про роботу інклюзивно-ресурсних центрів та організацію освітнього процесу для осіб з особливими освітніми потребами у період воєнного стану