ОГОЛОШЕННЯ про проведення конкурсу на посаду директора Кілійського закладу загальної середньої освіти І ступеня №6 Кілійської районної ради Одеської області

            Кілійська міська радавідповідно до рішення від 27.09.2019 № 784-VII/O-24 «Про оголошення проведення конкурсуна заміщення вакантної посади директора Кілійського закладу загальної середньої освіти І ступеня №6Кілійської міської ради Одеської області, створення конкурсної комісії та затвердження її складу» оголошує конкурс на зайняття посади директора Кілійського закладу загальної середньої освіти І ступеня №6Кілійської районної ради Одеської області:

1 Найменування і місцезнаходження закладу освіти
  Кілійський заклад загальної середньої освітиІ ступеня № 6 Кілійськоїміської ради Одеської області, 68300 Одеська область, місто Кілія, вул. Лесі Українки, будинок № 120  
2 Найменування посади  та умови оплати праці
  Директор   Посадовий оклад відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України «Про впорядкування умов оплати праці та затвердження схем тарифних розрядів працівників навчальних закладів, установ освіти та наукових установ» від 26 вересня 2005 року № 557, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03 жовтня 2005 року за № 1130/11410(зі змінами), надбавки та доплати відповідно до постанов Кабінету Міністрів України від 23.03.2011 № 373 «Про встановлення надбавки педагогічним працівникам закладів     дошкільної, позашкільної, загальної середньої, професійної  (професійно-технічної), вищої освіти, інших установ і закладів незалежно від їх підпорядкування», від 31.01.2001 № 78 «Про реалізацію окремих положень частини першої статті 57 Закону України “Про освіту”, частини першої      статті 25 Закону України “Про загальну середню освіту”, частини другої статті 18 і частини першої статті 22 Закону України “Про позашкільну освіту”», можливі надбавки відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 30 серпня 2002 року №1298 «Про оплату праці працівників на основі Єдиної тарифної сітки розрядів і коефіцієнтів з оплати праці працівників установ, закладів та окремих галузей бюджетної сфери» (зі змінами)  
3 Кваліфікаційні вимоги до керівника закладу освіти:
  Посаду директора закладу загальної середньої освіти може обіймати особа, яка є громадянином України, вільно володіє державною мовою, має вищу освіту ступеня не нижче магістра (спеціаліста) та стаж педагогічної роботи не менше трьох років, а також організаторські здібності, фізичний і психічний стан якої не перешкоджає виконанню професійних обов’язків.  
4 Перелік документів, які необхідно подати для участі у конкурсному відборі:
  1) заява про участь у конкурсі з наданням згоди на обробку персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних»; 2) особовий листок з обліку кадрів; 3) автобіографію та/або резюме (за вибором учасника конкурсу); 4) копію документа, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України; 5) копію документа про вищу освіту не нижче ступеня магістра (спеціаліста); 6) копію трудової книжки чи інших документів, що підтверджують стаж педагогічної діяльності не менше трьох років на момент їх подання; 7) довідку про відсутність судимості; 8) медична довідка за формою № 122-2\о; 9) медична довідка за формою № 140\о; 10) мотиваційний лист, складений у довільній формі.   Особа може подати інші документи, які підтверджуватимуть її професійні та/або моральні якості.   Визначені у цьому пункті документи претендент подає особисто (або подає уповноважена згідно з довіреністю особа) до конкурсної комісії у визначений в оголошенні термін.  
5 Термін подання документів
  до 170029 жовтня 2019 року  
6 Місце подання документів для участі у конкурсі
  Документи подавати до Відділу освіти та молодіжної політикиКілійськоїміської ради за адресою: місто Кілія, вул.Миру, буд.45, кабінет № 3, у робочий час: з понеділка по четвер – з 800 до 1200  та   з 1245 до 1700,                           у п’ятницю                   – з 800 до 1200 та   з 1345 до 1545.   Уповноважена особа надавати інформацію про конкурс та приймати документи для участі у конкурсі – Клєвак Наталія Степанівна, головний спеціаліст Відділу освіти та молодіжної політики Кілійської міської ради.   Телефон для довідок: (04843)40207, адреса електронної пошти: vompkil@gmail.com  
7 Порядок проведення конкурсного відбору, його складові та тривалість
    1. Упродовж п’яти робочих днів з дня завершення строку подання документів для участі в конкурсі конкурсна комісія:           – перевіряє подані документи на відповідність установленим законодавством вимогам;           – приймає рішення про недопущення до участі у конкурсі осіб, які подали не всі документи, необхідні для участі в конкурсі відповідно до вимог законодавства, або подали документи після завершення строку їх подання;          – оприлюднює на веб-сайті засновника перелік осіб, яких допущено до участі у конкурсному відборі (далі – кандидати).   2. Не пізніше 5 робочих днів до початку проведення конкурсного відбору  проводиться ознайомлення кандидатів із закладом загальної середньої освіти, його трудовим колективом та представниками батьківського самоврядування.   3. Конкурсний відбір здійснюється в термін 10 робочих днів за результатами:   – перевірки на знання законодавства України у сфері загальної середньої освіти та інших нормативно-правових актів у сфері загальної середньої освіти у формі іспиту за екзаменаційними білетами (3 питання), затвердженими головою конкурсної комісії (загальний час для підготовки відповіді на екзаменаційний білет становити не більше 45 хвилин);    – перевірка професійних компетентностей, що відбувається шляхом письмового вирішення ситуаційного завдання (на розв’язання ситуаційного завдання кандидатові надається не більше 30 хвилин);    – публічна та відкрита презентація  державною мовою кандидатом перспективного плану розвитку закладу загальної середньої освіти, а також надання відповідей на запитання членів конкурсної комісії щодо проведеної презентації на базі відповідного закладу (перспективний план розвитку закладу загальної середньої освіти повинен містити пропозиції щодо матеріально-технічного забезпечення, фінансово-господарської діяльності, енергоефективності, освітнього процесу в закладі загальної середньої освіти.).  
8 Перелік питань для проведення іспиту на знання законодавства, варіант ситуаційного завдання та критерії оцінювання:
    Перелік питань для перевірки знань законодавства та нормативно-правових актів у сфері освіти І. Закони України «Про освіту», «Про загальну середню освіту» 1. Види освіти (стаття 8 Закону України «Про освіту»). 2. Форми здобуття освіти (стаття 9 Закону України «Про освіту»). 3. Інклюзивне навчання (стаття 20 Закону України «Про освіту»). 4. Управління закладом освіти (стаття 24 Закону України «Про освіту», стаття 39 Закону України «Про загальну середню освіту»). 5. Керівник закладу освіти (стаття 26 Закону України «Про освіту»). 6. Громадське самоврядування в закладі освіти (стаття 28 Закону України «Про освіту»). 7. Прозорість та інформаційна відкритість закладу освіти (стаття 30 Закону України «Про освіту»). 8.  Академічна доброчесність (стаття 42 Закону України «Про освіту»). 9.  Моніторинг якості освіти (стаття 48 Закону України «Про освіту»). 10. Сертифікація педагогічних працівників  (стаття 51 Закону України «Про освіту»). 11. Права та обов’язки здобувачів освіти, батьків здобувачів освіти, педагогічних працівників (стаття 53, 54,55 Закону України «Про освіту»). 12. Єдина державна електронна база з питань освіти  (стаття 74 Закону України «Про освіту»). 13. Типи закладів освіти, що забезпечують здобуття загальної середньої освіти (стаття 9 Закону України «Про загальну середню освіту»). 14. Педагогічні працівники (стаття 24 Закону України «Про загальну середню освіту»). 15. Державний стандарт загальної середньої освіти (статті 30,31,32 Закону України «Про загальну середню освіту»).   II. Перелік питань на перевірку знань нормативно-правових актів у сфері загальної середньої освіти 1.  Інструкція з діловодства у закладах загальної середньої освіти (наказ Міністерства освіти і науки України від 25.06.2018 № 676). 2.  Типове положення про атестацію педагогічних працівників (наказ МОН України від 06.10.2010 № 930). 3.  Організація освітнього процесу у закладі загальної середньої освіти. 4.  Навчання і перевірка знань з питань охорони праці, безпеки життєдіяльності (Положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці в закладах, установах, організаціях, підприємствах, підпорядкованих Міністерству освіти і науки України, наказ Міністерства освіти і науки України від 18.04.2006 № 304). 5.  Нормативно-правові акти, які визначають правові, організаційні засади функціонування і розвитку системи освіти України. 6. Роль атестації педагогічних кадрів у вдосконаленні фахової майстерності педагогів (Наказ МОН України від 06.10.2010 року № 930 «Про затвердження Типового положення про атестацію педагогічних працівників»). 7. Порядок зарахування, відрахування та переведення учнів до державних та комунальних закладів освіти для здобуття повної загальної середньої освіти ( Наказ МОН України від 16.04.2018 року № 367). 8. Організація виховної роботи в закладах освіти, основні її напрями (програма «Основні орієнтири виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів України»). 9. Про затвердження Порядку ведення обліку дітей дошкільного, шкільного віку та учнів (Постанова Кабінету Міністрів України від 13.09.2017 року №684, із змінами). 10. Організація навчання дітей з особливими освітніми потребами. 11. Організація роботи по контролю за освітнім процесом: види, методи та форми. 12. Механізм створення, ліквідації та реорганізації закладів освіти . 13. Організація роботи по попередженню дитячого травматизму та дотримання правил техніки безпеки в закладах освіти. 14. Порядок створення груп подовженого дня у державних і комунальних закладах загальної середньої освіти ( Наказ МОН України від 24.06.2018 року №677). 15. Структура та форми профільного навчання (Наказ МОН України від 21.10.2013 року №1456).   III.  Перелік питань на перевірку знань Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа» на період до 2029 року 1. Ключові компетентності Нової української школи (Концепція Нової української школи). 2. Модель випускника Нової української школи (Концепція Нової української школи). 3. Педагогіка партнерства (Концепція Нової української школи). 4. Етапи реформи — упровадження Нової української школи (Концепція Нової української школи). 5. Структура Нової української школи (Концепція Нової української школи). 6. Нове освітнє середовище (Концепція Нової української школи). 7. Ключові компоненти формули Нової української школи (Концепція Нової української школи). 8. Обґрунтування змін в освіті (Концепція Нової української школи). 9. Децентралізація та ефективне управління загальною середньою освітою, що сприятиме реальній автономії школи відповідно до Концепції «Нова українська школа» (Концепція Нової української школи). 10. Випускник школи відповідно до Концепції «Нова українська школа» 11. Поняття – умотивований вчитель у Концепції «Нова українська школа». 12. Вимоги до організації інклюзивного навчання в закладах загальної середньої освіти. 13. Індивідуальна програма розвитку особи з особливими потребами. Порядок складання індивідуальної програми розвитку. 14. Сутність педагогіки партнерства у Новій українській школі. 15. Функції та обов’язки директора закладу освіти.   Ситуаційне завдання (зразок):             Поняття «професійне вигорання людини» можливе на будь-якому робочому місці, проте у школі це явище найпоширеніше. Ваші дії, як керівника, з метою запобігти і не допустити його у педагогічному колективі.   КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ Оцінюванняіспитупроводиться всіма членами конкурсної комісії: 2 бали – виставляються кандидатам, які виявили  глибокі знання законодавства України у сфері загальної середньої освіти. 1 бал – виставляється кандидатам, які виявили розуміння поставлених питань в обсязі, достатньому для подальшої роботи. 0 балів – виставляється кандидатам, які не відповіли на питання у встановлений строк.   Оцінювання розв’язання ситуаційного завдання проводиться всіма членами конкурсної комісії: 2 бали – кандидатам, професійна компетентність яких відповідає вимозі та які виявили глибокі знання, уміння, компетенції, необхідні для ефективного виконання посадових обов’язків; 1 бал – кандидатам, професійна компетентність яких відповідає вимозі в обсязі, мінімально достатньому для виконання посадових обов’язків; 0 балів – кандидатам, професійна компетентність яких не відповідає вимозі. Оцінювання кандидатів під час проведення презентації здійснюється кожним членом конкурсної комісії індивідуально за результатами співбесіди: 2 бали – кандидатам, професійна компетентність яких відповідає вимозі та які виявили глибокі знання, уміння, компетенції, необхідні для ефективного виконання посадових обов’язків; 1 бал – кандидатам, професійна компетентність яких відповідає вимозі в обсязі, мінімально достатньому для виконання посадових обов’язків; 0 балів – кандидатам, професійна компетентність яких не відповідає вимозі.  
9 Призначення на посаду:
  протягом трьох робочих днів з дня визначення переможця конкурсу начальник Відділу освіти та молодіжної політики призначає переможця конкурсу на посаду та укладає з ним строковий трудовий договір (контракт)  на 6 років. З особою, яка призначається вперше на посаду керівника закладу, – строком на 2 (два) роки, з можливістю подальшої пролонгації строкового трудового договору (контракту) за згодою сторін на строк до 6 (шести) років.  

f�Y�-�n