Відповідно до наказів Міністерства освіти і науки України, Плану заходів на 2017-2029 роки із запровадження Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа», затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 13.12.2017 № 903-р, наказів Департаменту освіти і науки Одеської обласної державної адміністрації, Відділу освіти та молодіжної політики Кілійської міської ради та з метою якісної підготовки вчителів, які впроваджуватимуть Державний стандарт початкової освіти у 2020/2021, 2021/2022 навчальних роках, впродовж 15 днів з 01.06.2019 року по 15.06.2019 року відповідно до Програми (опрацювання п’яти фахових навчальних модулів за темами) на базі Кілійського ЗЗСО І-ІІІ ступенів № 1 – ліцей відбулося очне навчання 66 учителів початкових класів закладів загальної середньої освіти (Кілійської міської ОТГ, Вилківської міської ОТГ, Кілійського району).
Зі слухачами очних сесій працювали тренери, підготовлені КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради»:
- Барладян Олена Іванівна, методист методичного кабінету Відділу освіти та молодіжної політики Кілійської міської ради;
- Крюкова Марина Михайлівна, методист відділу освіти, молоді та спорту, культури, туризму Вилківської міської ради.
Робота була організована шляхом проведення інтерактивних лекцій, тренінгових занять, презентацій щодо підготовки педагогів до роботи в умовах Нової української школи.
Ними використані в організації роботи зі слухачами методичні, дидактичні та презентаційні матеріали, які підготовлені фахівцями КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради».
Тренери ознайомили вчителів з Концепцією Нової української школи та новим Державним стандартом початкової освіти, новими професійними ролями і завданнями сучасного вчителя, особливостями викладання інтегрованого курсу «Я досліджую світ», особливостями оцінювання навчальних досягнень учнів, основами інклюзивної освіти, навчанням по-іншому з LEGO.
Підготовлені тренери та вчительська спільнота опановували актуальні питання «Сучасний вчитель як провідник змін», «Зміст початкової освіти у вимірі сьогодення», «Організація ефективного і безпечного освітнього середовища», «Педагогіка партнерства: сутність, основні принципи».
Навчання було організовано таким чином, щоб педагоги зрозуміли надану їм інформацію, мали змогу відреагувати на неї, оцінити, зрозуміти її та в подальшому використовувати отримані знання у роботі з дітьми.
Усвідомлення нових ролей учителя як наставника, модератора, фасилітатора і друга продемонстрували учителі початкових класів ЗЗСО Кілійської міської ОТГ, Вилківської міської ОТГ під час проведення «ранкових зустрічей», «фізкультхвилинок» (з досвіду роботи).
Робота була корисною, відбулося зарядження робочою енергією, отримано її запас на подальшу співпрацю. ��8@��