Майстер-клас учителя образотворчого мистецтва

З метою ознайомлення з сучасними підходами до вивчення образотворчого мистецтва, з інноваціями у мистецькій освіті відповідно до нових державних освітніх стандартів за планом роботи методичного кабінету Відділу освіти та молодіжної політики Кілійської міської ради 20 лютого 2020 року на базі Кілійського ЗЗСО І-ІІІ ступенів № 3 – ліцей (директор Сорока Н.М.) проведено територіальний семінар – практикум для заступників директорів з навчально-виховної роботи, учителів початкових класів, учителів образотворчого мистецтва закладів загальної середньої освіти Кілійської міської ради в форматі майстер-класу учителя образотворчого мистецтва Кілійського ЗЗСО І-ІІІ ступенів № 3 – ліцей Бужилової Ю.О. за темою «Виготовлення декорацій у техніці fluid-art».

Майстер-класособлива форма ознайомлення з перспективним педагогічним досвідом навчання і виховання учнів, заснована на практичних діях показу, демонстрації спільної діяльності вчителя і учнів, а також метод навчання та конкретне заняття із вдосконалення практичної майстерності, що проводиться фахівцем в певній галузі творчої діяльності (у даному випадку –  образотворчого мистецтва) для осіб, які, зазвичай, вже досягли достатнього рівня професіоналізму в цій сфері діяльності.

Бужилова Ю.О. проводила заняття з учнями 5-7 класів Кілійського ЗЗСО І-ІІІ ступенів № 3 – ліцей і педагогічними працівниками – учасниками територіального семінару-практикуму.

Fluid-art – новий напрям у мистецтві абстракціонізму. Дана техніка не потребує особливих навичок і має різноманітні форми виконання. Використовується рідкий акрил, яким заливають формат і дають змогу йому розтектися у довільній формі. Вибір як наносити (виливати) фарби – на розсуд митця. Така форма роботи дає перевагу автору у самовираженні. З’являється можливість, немов виплеснути свої емоції разом із фарбами на полотно, зробити емоційну розрядку.

Проводячи майстер-клас, Бужилова Ю.О. вміло задіяла учасників у процес, зробила їх активними, створила таку атмосферу, щоб вони проявили себе, як творці. Це м’яке, демократичне, непомітне керівництво діяльністю.

Під час проведення майстер-класу проявилась творчість учителя, його професійна компетентність.

Учитель постійно приділяла увагу цілісному естетичному розвитку особистості на основі свідомого розуміння поліхудожнього та полікультурного образу світу,  духовно-творчому розвитку школярів, збагаченню їх емоційно-естетичного досвіду під час сприймання навколишнього світу і художньо-практичної діяльності, а також формуванню ціннісних орієнтирів, потребі в творчій самореалізації та духовно-естетичному самовдосконаленні, розвитку асоціативно-образного та просторового мислення, уяви, фантазії, пам’яті, художнього смаку і творчих здібностей.

 Педагогічні працівники – учасники майстер-класу ­– збагатили свої знання з методики викладання образотворчого мистецтва, удосконалили вміння та навичками в образотворчій діяльності; художньо-практичну компетентність.

Усі учасники територіального семінару-практикуму – педагогічні працівники закладів загальної середньої освіти Кілійської міської ради ­ – отримали позитивні враження та засвідчили готовність використовувати отриманий досвід у самостійній творчій роботі.

          Відділ освіти та молодіжної політики Кілійської міської ради (начальник Мергут С.І.) складає подяку адміністрації (директор Сорока Н.М.), учителю образотворчого мистецтва Бужиловій Ю.О. Кілійського ЗЗСО І-ІІІ ступенів № 3- ліцей Кілійської міської ради за науково-методичну та практичну спрямованість територіального семінару – практикуму, професіоналізм і творчість.