Інклюзивно-ресурсні центри в умовах карантину мають працювати із застосуванням дистанційних технологій.
Про це йдеться у відповідному листі Міністерства освіти і науки.
У МОН зазначають, що надання психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг дітям з особливими освітніми потребами, участь педагогічних працівників інклюзивно-ресурсного центру в командах психолого-педагогічного супроводу дитини, психолого-педагогічних комісіях спеціальних шкіл, а також надання методичної допомоги учителям шкіл здійснюється фахівцями ІРЦ шляхом використання дистанційних технологій.
Проведення комплексної оцінки з метою визначення особливих освітніх потреб дитини, надання очних психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг в період карантину здійснюватись не буде.
Консультування батьків або законних представників дітей з особливими освітніми потребами, а також консультування та взаємодія з педагогічними працівниками закладів освіти має бути забезпечено фахівцями ІРЦ через індивідуальні консультації у телефонному режимі або за допомогою онлайн-ресурсів.
За матеріалами: Освіта.ua
Дата публікації: 06.04.2020